Promocijski pogoji in določila – MyDay® /clariti® 1 day/Live® + Müller card - CV/2025/442

Promocijski pogoji in določila
CV/2025/442, dne: 02. 06. 2025


Družba” je CooperVision Kft. (sedež: 2360 Gyál, Gorcsev Iván u. 7/D, 2. emelet, matična številka: 13-09-196085, davčna številka: 10780741-2-13)


Partner” pomeni družbo, podjetje ali organizacijo, katere prošnjo za sodelovanje prodajnega mesta/optike v Promociji Družba potrdi po elektronski ali navadni pošti v petih dneh po prejemu.


Pogodbenici” pomenita Družbo in Partnerja skupaj.


Izdelki”: Vsi paketi naslednjih izdelkov kontaktnih leč
•    MyDay Sph / Toric / Multifocal 30 pk
•    Medivue More 1 day Sph / Toric / Multifocal 30 pk
•    Options Supreme 1 day Sph / Toric / Multifocal 30 pk
•    clariti 1 day Sph / Toric / Multifocal 30 pk
•    Medivue Clear 1 day Sph / Toric / Multifocal 30 pk
•    Options Oxy 1 day Sph / Toric / Multifocal 30 pk
•    Live 30 pk
•    Medivue One 1 day Sph 30 pk
•    Options Easy 1 day Sph 30 pk
 

Vstopni paket”: Za sodelovanje v promociji je potrebno naročiti začetni paket z najmanj 12 škatlami promocijskih kontaktnih leč iz iste družine oz. blagovne znamke (sferične, torične ali multifokalne leče se lahko kombinirajo, vendar morajo biti izdelki iz iste družine – to pomeni, da se lahko skupaj naročijo MyDay kot : sferične, torične ali multifokalne ali clariti 1 day kot : sferične, torične ali multifokalne. Ponudba pod istimi pogoji velja tudi za hišni znamki Options Premier in Medive Premier pod istimi pogoji se pravi lahko se kombinirajo, vendar morajo biti izdelki iz iste družine – to pomeni, da se lahko skupaj naročijo kot : sferične, torične ali multifokalne  Za primer MyDay 1day in clariti 1 day se ne smeta naročiti skupaj oz. se ne smeta kombinirati pri naročilu. Podjetje prav tako podari Müller kartico za vsak drugi par škatelic v začetnem paketu.
 

Minimalni znesek naročila”: po nakupu vstopnega paketa, nakup dveh (2) pakiranj Izdelka
 

Maksimalni znesek naročila”: Največ do višine prometa trgovine v enakem obdobju prejšnjega leta za navedene izdelke.
 

,,Promocijsko darilo,,: Muller darilna kartica 5€
 

Promocija”: promocija, ki jo Družba objavi za vse Izdelke, kot je opisano v teh Promocijskih pogojih in določilih.
 

Promocijsko obdobje”: od 02. Junij 2025 ob 8:00 do 31. Avgust 2025 ob 23:59. Oz. dokler so zaloge darilnih kartic na voljo.
 

Promocijski pogoji:
„Pošljite elektronsko sporočilo s kodo ,,2025 Q3 promo  + Müller darilna kartice,, skupaj z naročilom Vstopnega paketa kontaktnih leč na email: OrderSlovenia@Coopervision.com  
 

Pri naročilu prosimo posredujte sledeče podatke: 
•    Zadeva e-sporočila: 2025 Q3 promo  + Müller darilna kartice
•    Ime za izdajo računa (naslov na katerega prejemate račune)
•    Številka uporabnika (Site use location number /Ship to number)
•    Seznam produktov za naročilo ( produkt in seznam dioptrij)
 

Registracija je končana, ko Partner prejme potrditveno e-poštno sporočilo. Po potrditvi otvoritvenega naročila lahko vsa nadaljna naročila oddate preko spletnega portala za naročanje.
 

Vstopno naročilo lahko naročite ponovno v času trajanja promocije ampak samo preko emaila: OrderSlovenia@Coopervision.com 
 

Predmet promocije
Družba in Partner se prostovoljno in v skladu s svojimi poslovnimi nameni strinjata, da bosta sodelovala v skupnih tržnih dejavnostih za promocijo Izdelkov, kot je določeno v teh Promocijskih pogojih in določilih.
 

Podjetje se zavezuje, da bo ob naročilu 2 škatelic kontaktnih leč brezplačno priložilo 1 darilno kartico Müller v vrednosti 5 EUR. To velja tudi za „Vstopni paket” – ob naročilu 12 škatelic v skladu s promocijo prejme naročnik 6 darilnih kartic. Sferične, torične in multifokalne leče se lahko kombinirajo, vendar mora biti „vstopni paket” oziroma „Minimalni znesek naročila” naročen iz iste družine kontakrnih leč/blagovne znamke.  
 

Partner se zavezuje, da bo stranki brezplačno zagotovil in izročil najmanj 1 darilno kartico Muller drogerije za vsako naročilo/nakup – 2 škatlic kontaktnih leč, ki jih stranka kupi istočasno v času trajanja promocije.
Vsaka Pogodbenica nosi svoje stroške, ki izhajajo iz Promocije in nastanejo v zvezi s Promocijo.
 

Obveznost Partnerja
Partner izrazi svojo namero, da bo sodeloval v Promociji, tako, da pošlje e-poštno sporočilo s kodo "2025 Q3 promo  + Müller darilna kartice " in s tem obenem sprejme te Promocijske pogoje in določila.
Center za pomoč stranka pri naročilih: OrderSlovenia@Coopervision.com 
Predstavni podjetja: rkosmac@coopervision.de 

Obveznosti Družbe
Družba se zavezuje, da bo Partnerju posredovala vse informacije o Promociji. Družba bo Partnerju v času Promocije dostavila promocijsko darilno kartico. Če naročeni Izdelek v danem trenutku ni na voljo na zalogi Družbe, si bo Družba po najboljših močeh prizadevala, da ga čim prej zamenja z novim, da bi ga lahko dostavila in izstavila račun. Družba izrecno zavrača vsakršno odgovornost do Partnerja za kakršno koli škodo, ki bi nastala zaradi občasnega pomanjkanja zalog promocijskih Izdelkov ali v zvezi z njimi.
Če se Partner iz kakršnega koli razloga umakne iz Promocije ali jo prekine ali če Partner ne izpolnjuje pogojev, določenih v Promocijskih pogojih in določilih, ali kako drugače resno krši pogodbo med Pogodbenicama, na kateri temelji Promocija ali če se Pogodba med Pogodbenicama na kateri temelji Promocija, prekine po medsebojnem soglasju Strank, se lahko Partner s takojšnjim učinkom izključi iz Promocije.
V času Promocije bo Družba dobavljala promocijske Izdelke le v skladu z razpoložljivostjo zalog, in sicer na podlagi enostranske odločitve, ki bo temeljila na objektivnih razlogih.
Podjetje za proizvode prodane v okviru promocije ne izdaja dobropisov možna je samo menjava v roku 90 dni od nakupa oz. po pogojih podjetja o vračilu izdelkov. V primeru menjave je potrebno točno specificirati proizvod za zamenjavo.
Pri obdelavi naročil oddanih v okviru promocije se podjetje zavezuje, da bo čas obdelave naročil 5 delovnih dni, zato lahko pride, do daljšega roka dostave. 
Promocijsko obdobje
Ti Promocijski pogoji in določila veljajo za Promocijsko obdobje ali za čas trajanja zalog promocijskih darilnih kartic. 
 

Zaupnost in druge določbe
Pogodbenici sta dolžni strogo zaupno hraniti in vzdrževati vse poslovne skrivnosti in druge zaupne informacije v zvezi s Pogodbenicama in njunimi dejavnostmi, za katere sta izvedeli na podlagi teh Promocijskih pogojev in določil ter brez predhodnega pisnega soglasja druge Pogodbenice takih informacij ne razkrijeta, uporabljata ali kako drugače posredujeta tretji osebi ali dasta na voljo javnosti. Obveznost zaupnosti ostane v veljavi brez časovne omejitve tudi po prenehanju veljavnosti teh Promocijskih pogojev in določil.
V zadevah, ki niso zajete v teh Promocijskih pogojih in določilih, veljajo Splošni pogoji poslovanja Družbe in pravila madžarske zakonodaje, predvsem določila madžarskega Civilnega zakonika (Zakon Ptk. št. V iz leta 2013), za spore, ki nastanejo v zvezi s sodelovanjem v Promociji, pa so pristojna izključno madžarska sodišča. Vse davčne obveznosti, povezane s Promocijskim Izdelkom, nosi Družba.
Družba ima pravico enostransko spremeniti te Promocijske pogoje in določila, o čemer bo Promocijske Partnerje obvestila po elektronski pošti. Vsaka sprememba začne veljati z dnem prejema obvestila ali z dnem, ki je določen v spremembi, pri čemer se upošteva poznejši datum. Do datuma spremembe lahko Partnerji v celoti uveljavljajo že pridobljene pravice. Pred sodelovanjem v Promociji prosimo natančno preberite te Promocijske pogoje in določila s pozornostjo na vse možne spremembe, da boste ves čas seznanjeni s pogoji Promocije. S sodelovanjem v promociji Partner izjavlja, da je prebral in izrecno sprejema veljavno različico teh Promocijskih pogojev in določil. Sodelovanje v Promociji je prostovoljno.
Družba si pridržuje pravico, da to Promocijo kadar koli brez predhodnega obvestila spremeni ali prekliče zaradi nepredvidenih razlogov, med drugim zaradi višje sile (kot so vojna, potres, nesreča, stavka ali podoben nepredviden dogodek). Prav tako si pridržuje pravico, da zavrne vsak neveljaven zahtevek.
Družba kot organizator Promocije ne more biti odgovorna za kakršno koli napačno oglaševanje Promocije, če je slednje bilo izvedeno brez njenega soglasja in iz razlogov, na katere nima vpliva.
Poleg zgoraj navedenega Družba ne odgovarja za nobeno nematerialno posredno ali posledično škodo, stroške ali izdatke, ki jih utrpi Partner ali tretje osebe (npr. kupec) v zvezi ali na podlagi teh Promocijskih pogojev in določil ali katere druge posamezne pogodbe med Pogodbenicama, med drugim za izgubo podatkov, izpad prihodkov, izgubljen dobiček, izgubo poslovnega ugleda, izgubo ali škodo zaradi zahtevkov tretjih oseb. Skupna odgovornost Družbe do Partnerja v povezavi s temi Promocijskimi pogoji in določili za kakršno koli izgubo ali škodo, bodisi iz teh pogodbenih določil ali iz drugega prekrška, v nobenem primeru ne sme presegati zneska, ki ga je Partner plačal za Izdelek, ki ga je naročil v Promocijskem obdobju.
Če je katera koli določba teh Promocijskih pogojev in določil neveljavna, nezakonita ali neizvršljiva po madžarski zakonodaji, vse druge določbe teh Promocijskih pogojev in določil kljub temu ostanejo v celoti veljavne in učinkovite, neveljavna, nezakonita ali neizvršljiva določba teh Promocijskih pogojev in določil pa se (dokler je neveljavna, nezakonita ali neizvršljiva) loči od teh Promocijskih pogojev in določil. Družba in Partner si bosta po najboljših močeh prizadevala nadomestiti določbo, ki je neveljavna, nezakonita ali neizvršljiva (ločena), z veljavno, zakonito in izvršljivo določbo, katere pravni učinek bo čim bolj ustrezal predvidenemu pravnemu učinku ločene določbe.