Izboljšanje trženja za ohranjanje števila obstoječih pacientov z avtomatizacijo

Danes imajo potrošniki na trgu zdravstvenih storitev na dosegu roke več možnosti kot kadar koli prej. Posledično je eden najodločilnejših izzivov za specialiste za oči zagotavljanje, da obstoječi pacienti ostanejo pri njihovi ordinaciji.

Privabljanje novega pacienta lahko v primerjavi s stroški ohranjanja obstoječega pacienta z vidika trženjskih in poslovnih stroškov stane tudi do 5-krat več. Že zgolj 5-odstotno povečanje ohranitve števila obstoječih strank lahko izboljša dobičkonosnost ordinacije za 75 %.1 Za ohranjanje visokega števila obstoječih pacientov morajo specialisti za oči ostati povezani s pacienti in se z njimi ukvarjati tudi v času med posameznimi pregledi. Avtomatizacija in trženje spadata med najmočnejša orodja, s katerimi lahko to dosežemo.

Poskrbite za lažje naročanje na pregled

Avtomatizacija lahko poveča učinkovitost in spodbuja dejavnosti na številnih področjih vaše ordinacije, a pametno je začeti s samostojnimi rezervacijami termina. V povprečju traja rezervacija termina prek spleta eno minuto, v primerjavi z rezervacijo prek telefona, ki traja osem minut.2 Če svoj koledar naložite na splet in v aplikacije, bodo vaši pacienti imeli možnost, da sami izberejo termin, ki ustreza njihovemu hitremu življenjskemu slogu. Poleg tega pa ima vaše osebje več časa, da se osredotoči na dejavnosti oblikovanja ordinacije, kot so izobraževanje pacientov o proizvodih, navzkrižna prodaja in nadgradna prodaja. Spletne rezervacije terminov vam omogočajo, da svoje vire usmerite v učinkovitejša marketinška prizadevanja, s katerimi boste lahko vedno v mislih vaših pacientov.

Razmislite o upravljanju odnosov s pacienti

S pomočjo sistema za upravljanje odnosov s pacienti, kot je na primer WebSystem3, ki je zgrajen na učinkovitem avtomatiziranem sistemu rezervacij, lahko običajne stike s pacienti, kot so opomniki za termin ali kontrolne preglede, spremenite v dragocene priložnosti za sodelovanje. Pridobite lahko hiter vpogled v bazo pacientov in preproste metode za vključevanje ustreznih akcij, anket in e-novic. Na primer, zahvalno sporočilo lahko postane tržna priložnost tako, da vključite anketo in vabilo pacientu za objavo ocene na katerem koli spletnem mestu za ocenjevanje ali priljubljenem družbenem omrežju.

Komunicirajte tako, kot to počnejo vaši pacienti

E-pošta je lahko odlična platforma za vse večje sodelovanje na vsebinsko ustrezne načine. Je medij, ki ga specialisti za oči pogosto ne izkoristijo dovolj, saj jim služi le kot sredstvo za rezervacijo in spremljanje terminov. Svojo vrednost lahko v očeh pacientov povečate s ponudbo izobraževalnih gradiv, kot so primeri dobrih praks za očesno zdravje ter informacije o novih izdelkih in akcijskih ponudbah. Za zagotovitev najširšega dosega in najučinkovitejše porabe časa razmislite o uporabi trženjskih akcij za paciente na ključ, ki ponujajo prilagodljive predloge in lahko ciljajo na specifične skupine pacientov.

 

1 Lawrence, A. Five customer retention tips for entrepreneurs. Na voljo na spletni strani: www.forbes.com/sites/alexlawrence/2012/11/01/five-customer-retention-tips-for-entrepreneurs/. Dostop: 12. julija 2016.

2 Accenture. Two-in-three patients will book medical appointments online in five years, Accenture forecasts. Na voljo na spletni strani: newsroom.accenture.com/industries/health-public-service/two-in-three-patients-will-book-medical-appointments-online-in-five-years-accenture-predicts.htm. Dostop: 11. julija 2016.