Tri pravila za izoblikovanje učinkovite prisotnosti na spletu

V zadnjem desetletju se je dramatično spremenil način, kako potrošniki pridejo do zdravstvene oskrbe. Splet je danes glavni vir za vprašanja, povezana z zdravjem.1 Ena tretjina potrošnikov v ZDA pravi, da se za informacije o zdravstveni oskrbi, simptomih in zdravnikih obrnejo na družbene medije, ki jim tudi zaupajo.2

Specialist za oči, ki želijo razširiti svoje poslovanje, lahko izkoristijo digitalno usmeritev industrije ter tako izboljšajo svojo prepoznavnost in dostop na spletu. Robustna digitalna prisotnost lahko vodi v večjo bazo pacientov in dolgotrajne odnose z obstoječimi pacienti. Pri vzpostavljanju prisotnosti na spletu se je treba osredotočiti na tri temeljne dejavnike:

1. Ustvarite informativno spletno stran, ki je preprosta za uporabo

Kakovostna spletna stran za vašo ordinacijo je temelj uspešne prisotnosti na spletu. Uporabnejša in privlačnejša kot je vaša spletna stran za uporabnike, višje bo uvrščena v rezultatih iskanja. Pomislite na vrednost vaše spletne strani glede na vsebino, ki jo objavite, in glede na priročnost, ki jo zagotavlja. Uporabnikom prijazen vmesnik, ki je združljiv z mobilnimi napravami, z jasnimi kanali, prek katerih lahko obiskovalci stopijo v stik z vami in se dogovorijo za pregled, omogoča večji promet na spletni strani, ki se spreminja v novo pridobljene paciente. Lahko pa tudi poglobi odnose z obstoječimi pacienti. Glede na študijo iz leta 2012 tisti pacienti, ki so z zdravnikom v stiku prek spleta, večkrat obiščejo ambulanto.3

2. Bodite aktivni na družbenih omrežjih in zgradite mrežo sledilcev

Družbeni mediji lahko na zelo učinkovit način prispevajo k izboljšanju vaše prepoznavnosti in pridobitvi novih pacientov. Prednosti družbenih omrežij pa lahko izkoristijo tisti, ki niso v stiku le s platformami, temveč tudi z drugimi uporabniki teh medijev. Obojestranska komunikacija prek spleta je bistvenega pomena. Seveda je dobro, da v omrežjih Twitter, Facebook in LinkedIn objavljate koristne članke in mnenja strokovnjakov. Ne pozabite pa dajati povratnih informacij in odgovarjati na komentarje vaših objav. Ne gre samo za vidnost – gre tudi za dostopnost.

Aktivno sodelovanje vam lahko pomaga pridobiti sloves dragocenega vira na svojem področju ter zagovornika kolegov in pacientov. Naj bodo vaši kontaktni podatki posodobljeni na vseh družbenih omrežjih. Vselej ponujajte povezavo do spletne strani vaše ordinacije in spodbujajte dialog. To bo v končni fazi privedlo do višje uvrstitve v rezultatih iskanja, morebitnim pacientom pa se boste zdeli zanimivejši in verodostojnejši.

3. Spodbujajte k spletnim ocenam in jih nadzorujte

Spletni forumi za ocenjevanje so postali eden najbolj cenjenih in pogosto uporabljenih virov, ki jih potrošniki uporabljajo, ko iščejo storitve in izdelke. Ocene na spletnih mestih imajo lahko neznanski vpliv na poslovanje specialistov za oči.

  • 80 % uporabnikov gre pri ocenjevanju ponudnika zdravstvenih storitev najprej na splet2
  • 76 % uporabnikov zaupa spletnih ocenam, kadar iščejo zdravnika3
  • 61 % uporabnikov uporabi spletne ocene pred izbiro zdravnika4
  • 20 % uporabnikov uporabi spletne ocene za oceno trenutnega zdravnika5

ZocDoc, spletna storitev za iskanje izvajalcev zdravstvenih storitev, kaže, da vsako izboljšanje za pol zvezdice na profilu ponudnika pomeni za približno 37 % večje število naročenih pregledov.1 Usmerite moč spletnih mest za ocenjevanje, tako da paciente spodbudite k objavi povratnih informacij, nato pa njihove pohvale izpostavite na svoji spletni strani in v družbenih medijih.

 

 

1 ZocDoc. Marketing for Healthcare Providers. Objavljeno februarja 2013. Dostop: 9. avgusta 2016.

2 Fox S, Rainie L. The Search for Online Medical Help. Pew Research Center. http://www.pewinternet.org/2002/05/22/main-report-the-search-for-online-medical-help/. Objavljeno maja 2002. Dostop: 9. avgusta 2016.

3 Anderson M. 2013 Study: 79% Of Consumers Trust Online Reviews As Much As Personal Recommendations. Search Engine Land.http://searchengineland.com/2013-study-79-of-consumers-trust-online-reviews-as-much-as-personal-recommendations-164565. Objavljeno junija 2013. Dostop: 9. avgusta 2016.

4 Reputation Management: How Physicians Can Take Control Of Their Online Reviews. Capson. http://www.capson.com/blog/medical-melpractice-blog/reputation-management-how-physicians-can-take-control-of-their-online-. Objavljeno aprila 2015. Dostop: 9. avgusta 2016.

5 Pennic F. Survey: Yelp Most Popular Site for Online Physician Reviews. http://hitconsultant.net/2014/11/18/yelp-dominates-online-physician-reviews/. Objavljeno novembra 2014. Dostop: 9. avgusta 2016.