Od sprejemanja priložnosti digitalnega trženja do ohranjanja motivacije in angažiranosti osebja – teme, ki so predstavljene tukaj, vam lahko pomagajo izpiliti svoje poslovne veščine in izoblikovati ordinacijo, pri tem pa boste lahko svojim pacientom nudili kakovostno oskrbo.
Pogosto slišimo, da pacienti kot glavni razlog za prenehanje uporabe kontaktnih leč navajajo nelagodje. Zato imamo na svoji spletni strani za paciente vire, ki jim lahko pomagajo pri prilagajanju leč in uvedbi zdrave, dosledne rutine negovanja.
Ključni kazalniki uspešnosti (KPI) so specifični in merljivi kazalniki uspešnosti v podjetju. Omogočajo bistvene vpoglede v poslovanje in izpostavljajo priložnosti za še večji uspeh.
Glede na raziskave na Londonski poslovni šoli (London Business School) so pacienti, ki nosijo očala in kontaktne leče, do 80 % bolj dobičkonosni kot tisti, ki nosijo samo očala.
Danes imajo potrošniki na trgu zdravstvenih storitev na dosegu roke več možnosti kot kadar koli prej. Posledično je eden najodločilnejših izzivov za specialiste za oči zagotavljanje, da obstoječi pacienti ostanejo pri njihovi ordinaciji.
V zadnjem desetletju se je dramatično spremenil način, kako potrošniki pridejo do zdravstvene oskrbe. Splet je danes glavni vir za vprašanja, povezana z zdravjem.1 Ena tretjina potrošnikov v ZDA pravi, da se za informacije o zdravstveni oskrbi, simptomih in zdravnikih obrnejo na družbene medije, ki jim tudi zaupajo.2
Dinamika trga se razvija izjemno hitro, zato morajo neodvisni očesni strokovnjaki preoblikovati svoje ordinacije in začeti opravljati dvojno vlogo ponudnika očesnih storitev in lastnika podjetja.
Vsako poglavje v življenju pacientom prinaša nove skrbi in težave, povezane z vidom – specialistom za oči pa nove priložnosti, da tem pacientom pomagajo. Učinkoviteje kot specialisti za oči vodijo paciente skozi mejnike, bolj jih bodo pacienti cenili in bolj jim bodo zvesti.