Trženje ordinacije kot odnosa

Dinamika trga se razvija izjemno hitro, zato morajo neodvisni očesni strokovnjaki preoblikovati svoje ordinacije in začeti opravljati dvojno vlogo ponudnika očesnih storitev in lastnika podjetja.

Konkurenca se še naprej zaostruje, saj postajajo spletni trgovci in glavni trgovci na drobno vse bolj prilagodljivi, inovativni in agresivni, ko gre za trženje na področju izdelkov za oči. Hkrati pa potrošniki od vas, kot ponudnika zdravstvenih storitev, zahtevajo učinkovitejšo in ugodnejšo oskrbo. To pomeni, da se v svoji sekundarni vlogi kot lastnik podjetja spoprijemate z vse večjim pritiskom za pridobitev dodatnih pacientov in optimizacijo dobička na pacienta. Specialisti za oči v preteklosti niso želeli agresivno tržiti svojih izdelkov in storitev. Tržna prizadevanja so navadno vključevala optimizacijo iskalnikov in razvoj spletnih strani.

Nakupi izdelkov za nego oči pa so danes močno povezani s potrošniki, ki imajo dostop do spleta kadar koli in kjer koli, s tem pa se je za specialiste za oči odprla pomembna priložnost za preoblikovanje poslovnih in tržnih strategij za lažje zadovoljevanje potreb potrošnikov.

Svojo ordinacijo morate tržiti s pomočjo digitalnega trženja, kot to počnejo tudi konkurenčni trgovci na drobno. Poudariti pa morate tudi, kaj je tisto, s čimer se razlikujete od konkurence: Vi ste strokovnjak na področju nege oči v vaši skupnosti in ne le v dobiček usmerjeni trgovec na drobno. To je ključno razlikovanje, ki ga morate izkoristiti pri komunikaciji. Ta komunikacija pa naj bo interaktivna.

Poudarite svoje strokovno znanje na področju zdravja oči: Uporabite svojo spletno stran, svojo stran v omrežju Facebook in redno e-poštno komunikacijo s svojimi pacienti, da poudarite svoje znanje o negi oči. Delite svoje poglede o temah, povezanih z zdravjem, kot je kratkovidnost epidemičnih razsežnosti, vpliv staranja na oči in nevarnost prekomerne izpostavljenosti UV-žarkom.

Z obravnavanjem zdravstvenih težav namesto trženja izdelkov boste lahko okrepili zvestobo obstoječih pacientov in pomagali morebitnim pacientom prepoznati vašo edinstveno vrednost v primerjavi s trgovci na drobno. Vaši pacienti bodo čutili tudi večje zaupanje pri nakupu očal in kontaktnih leč pri vas.

Spodbujajte dialog: Bralce vaših sporočil spodbudite, naj se na objave odzovejo z vprašanji ter vsebine delijo s prijatelji in družino, glede drugih težav v zvezi z zdravjem oči pa naj se obrnejo na vas. Klepet s strankami na vaši strani v omrežju Facebook vam omogoča, da se uveljavite kot aktiven in skrben soudeleženec v življenjih pacientov in ne zgolj kot prodajalec blaga.

Ponovno uporaba in prilagajanje namembnosti: Čeprav je za učinkovito digitalno trženje treba vložiti kar nekaj truda, lahko pri ustvarjanju novega materiala uporabite veliko obstoječe vsebine v različnih oblikah. Vsebino, ki ste jo napisali za e-poštne novice, lahko z nekaj majhnimi spremembami preoblikujete v spletni članek, objavo v omrežju Facebook ali povezavo v omrežju Twitter ali celo videoposnetek v omrežju YouTube.

Skrbna medosebna vez, ki jo imate z obstoječimi pacienti, in odnos, ki si ga želite zgraditi z novimi pacienti, sta verjetno eden od ključnih razlogov, zakaj ste v prvi vrsti postali zdravstveni delavec. Gre tudi za lastnost, ki vam daje očitno prednost pred konkurenčnimi trgovci na drobno.

Trženje, ki povečuje vaše sodelovanje s pacienti in izkazuje vaše dragoceno znanje, vam bo pomagalo pri nadaljnjem večanju baze pacientov.