Ohranjanje obstoječih pacientov in komunikacija

Veliko pacientov odnos s svojim oftalmologom vidi skozi ozko lečo. Dogovorijo se za pregled, ko potrebujejo novo dioptrijo ali ko čutijo nelagodje, a za kaj več se na svojega očesnega strokovnjaka ne obrnejo.

Pacienti morda ne prepoznajo prednosti tega, da se bolj zanimajo za zdravje svojih oči, ali pa morda niti ne vedo, kako bi pokazali večje zanimanje.

S tem pa se specialistom za oči odpirajo neverjetne priložnosti. Vsako poglavje v življenju pacientov prinaša nove skrbi in težave, povezane z vidom – specialistom za oči pa nove priložnosti, da tem pacientom pomagajo. Učinkoviteje kot specialisti za oči vodijo paciente skozi mejnike, bolj jih bodo pacienti cenili in bolj jim bodo zvesti. Doseganje te zvestobe v korist pacienta in vašega poslovanja je odvisno od vzpostavitve učinkovitega komunikacijskega načrta za različna obdobja življenja.

Poznavanje mejnikov

Najboljši komunikacijski načrt se začne z jasnim razumevanjem različnih faz in mejnikov v življenju pacienta. Na primer, pacienti, ki so študenti ali ki preživijo dolge ure pred zaslonom zaradi službe, morda čutijo simptome utrujenosti oči zaradi izpostavljenosti digitalnim napravam. Pacienti, starejši od 40 let, se morda borijo z neizogibno presbiopijo. Pri pacientih, starejših od 60 let, je večje tveganje za sivo mreno.

Začrtajte faze življenjskega cikla, da lahko podate ustrezna priporočila in omogočite ustrezne storitve, postopke in izdelke, kot so kontaktne leče, ki so namenjene premagovanju simptomov utrujenosti oči zaradi izpostavljenosti digitalnim napravam. Optimizirajte ta seznam, da lahko poudarite posebnosti, storitve in prednosti svoje ordinacije. To vam bo služilo kot osnova za to, kdaj s pacienti načeti novo temo, in kaj so vaši strateški cilji, ko se tega lotite. Od tu lahko razvijete oporne točke za pogovore s pacienti in določite, katero tržno gradivo boste pripravili za vsako fazo.

Prilagajanje in optimizacija

Najučinkovitejši načini za izvedbo dolgoročnega komunikacijskega načrta za paciente se lahko razlikujejo glede na cilje, želje pacientov in vire posameznih ordinacij. Ali je mesečna komunikacija s pacienti izvedljiva? Ali je stik na tri mesece največ, kar zmorejo vaši zaposleni in vaš proračun? Ali imate paciente, ki se želijo z vami slišati samo takrat, ko so naročeni za pregled? S kakšno vrsto komunikacije se uspete dogovoriti za več pregledov? Imate paciente, ki nosijo zgolj očala in so se zanimali za kontaktne leče, a jih še niso preizkusili?

Ordinacije, ki se poslužujejo sistema za upravljanje odnosov s pacienti, kot je WebSystem3, lahko učinkoviteje sledijo pacientom ter tako prilagodijo vsebino in pogostost komunikacije, tako pa poskrbijo tudi za optimizacijo donosnosti naložb. Ne glede na to, na kateri točki v življenju je trenutno posamezni pacient, vi mu lahko pokažete pot do vira rešitev in tako ustrežete njegovim potrebam na področju vida.