
Očesni strokovnjaki so zavezani, da za svoje paciente poskrbijo na najboljši možen način. Le malo pa jih je naredilo še korak naprej, kot je to storil dr. Steven Wilson iz očesne ordinacije Wilson Eye Center v Valdosti v zvezni državi Georgia, ZDA. Dr. Steven Wilson svojim pacientom zagotavlja nego oči in se zanje zavzema na sodišču. Kot del naše zavezanosti k pomoči očesnim strokovnjakom pri oblikovanju njihovih ordinacij smo se pri podjetju CooperVision pogovarjali z dr. Wilsonom o njegovem pristopu k storitvam za stranke.
Zagotavljanje dostopa pacientov do kakovostne oskrbe
Leta 2010 je dr. Wilson vložil tožbo, s katero je želel preprečiti, da bi lahko zavarovalnice od specialistov za oči zahtevale uporabo laboratorijev, ki so v lasti zavarovalnic, ko gre za obdelavo materialov, vključno s kontaktnimi lečami. Dr. Wilson se je boril, da bi lahko zagotovil celoten nabor storitev, ki jih njegova ordinacija ponuja vsem njegovim pacientom. Pri postopkih zavarovalniških sistemov morajo pacienti izpolnjevati birokracijske obrazce, zaradi česar nastajajo zamude, to pa po standardih storitev za stranke dr. Wilsona ni sprejemljivo. Vrhovno sodišče v zvezni državi Georgia je ugodilo ključnim delom tožbe, dr. Wilsonu pa je bilo tako omogočeno, da svojim pacientom zagotovi odlične storitve, ki jih upravičeno pričakujejo.
Zagotavljanje lokalnih storitev dviguje prepoznavnost in priznanje
Branjenje svojih načel v sodni dvorani pa ni edini način, kako dr. Wilson zagotavlja storitve za stranke. Njegova ordinacija dejansko zagotavlja storitve. Dr. Wilson je želel dokazati, da je zanj in za njegove sodelavce prioriteta preprosta in hitra možnost korekcije vida. Rešitev? Izvirna dostava optičnih pripomočkov, ki so jo poimenovali EyePOD (kratko za Personal Optical Delivery – osebna dostava optičnih pripomočkov). EyePOD zagotavlja dostavo optičnih pripomočkov pacientom ordinacije Wilson Eye Center kamor koli v okrožju ordinacije in to brez stroškov za pacienta.
»V povprečju opravimo 140–170 dostav na mesec in močno spodbujamo to storitev,« je povedal dr. Wilson. »Želimo biti vidni in želimo, da pacienti to izkoristijo.«
Dr. Wilson in njegova ekipa ne izpustijo nobene priložnosti. Blagovna znamka je vidna celo na vozilu EyePOD, ki je dobro opazno vse do trepalnic na žarometih. Izjemno vpadljiv avtomobil je mogoče pogosto zaslediti na cestah v Valdosti in je nenehen opomnik, da se v očesni ordinaciji Wilson Eye Care izjemno trudijo za zagotovitev udobja in storitev.
»Želimo biti vidni«
Ugled je lastna nagrada
Očesna ordinacija Wilson Eye Center poudarja pomoč strankam z zagotovitvijo storitev in dostopa za najširši krog pacientov, s tem pa se razlikuje od drugih in je spoštovanja vreden zgled vsem očesnim strokovnjakom.
»Gre za storitev za paciente,« je dejal dr. Wilson, »gre pa tudi za to, da imajo očesni strokovnjaki spet moč, da lahko svojo licenco izrabijo do popolnosti«.
Zahvaljujoč njegovi zavezanosti se je ugled dr. Wilsona dvignil na nacionalno raven. Njegov uspeh v sodnem primeru v ameriški zvezni državi Georgia je vodil do podobnih sprememb v 12 drugih državah. Dr. Wilson je bil tudi povabljen, da spregovori o ključnih poslovnih temah, povezanih s povračilom stroškov in dostopom za paciente.